СБР „Света Елена I” ООД е структура с трето ниво на компетентност съгласно медицински стандарт Физикална и рехабилитационна медицина. Съобразно изискванията на Стандарта се извършва физикално лечение и рехабилитация на заболявания на опорно – двигателен апарат, периферна и централна нервна система при спазване правата на пациента за достъпни, квалифицирани, своевременни и качествени медицински услуги и здравни грижи.
Лечебното заведение има сключен договор със НЗОК по следните клинични пътеки:
-
КП 265: Физикална терапия и рехабилитация при заболявания на опорно – двигателен апарат;
-
КП 262: Физикална терапия и рехабилитация при заболявания на централна нервна система;
-
КП 263: Физикална терапия и рехабилитация при заболявания на централна и периферна нервна система;
-
КП 261: Физикална терапия и рехабилитация при първични мускулни уврежданияфи спинална мускулна атрофия;
- КП 260: Физикална терапия и рехабилитация при детска церебрална парализа.
В СБР „Света Елена I” ООД не се приемат лица под 18г възраст.
Ние зачитаме правото Ви на достъп до информация за Вашето здравословно състояние, обсъждаме целите и естеството на лечебния план.
Медицинските дейности се осъществяват след изразено информирано съгласие от пациента.
Разчитаме на Вашето сътрудничество, за да постигнем заедно добър терапевтичен ефект.
Мисия и визия
Нашата мисия е: Адекватна грижа за качествен живот. Заедно!
СБР „Света Елена I“ ООД се развива като лечебно заведение, съобразно заложеното в медицински стандарти и правила за добра медицинска практика.
„Качество на живот“ е трудно да бъде дефинирано. Още по-трудно да бъде измерено. То е „субективно усещане за благополучие, дължащо се на удовлетворение в онези области на живота, които индивидът счита за важни“ /Ferrans/. Но ние имаме визия за това, как да помогнем да се повиши качеството на живот свързано/обусловено от здравето:
-
Адекватни грижи – предоставяните медицински услуги да съответстват на здравните потребности на нашите пациенти;
КЪМ ПАЦИЕНТИТЕ – Качество на здравните услуги, честност, почтеност, етика и психосоматичен комфорт, достъпност и достатъчност.
КЪМ СЛУЖИТЕЛИТЕ – Сигурност, справедливост, отговорност, толерантност, условия за квалификация, организирана система за предложения.
КЪМ ОБЩЕСТВОТО- Подкрепа на добрите начинания, поддържане в добро състояние на собственоста, която използваме, запознаване на обществеността с дейноста на лечебното заведение.